Wednesday 1 June 2011

SELAMAT DATANG

Apabila dah ada blog...maka banyakla yang perlu ditulis...tapi belum tentu digelar penulis atau blogger sejati...kerana...mungkin aku hanya sekadar pengguna blog dan belum layak mendapat gelaran itu...apa-apapun..segala maklumat mengenai apa sahaja yang terlintas dan terpandang dan berjaya di'klik' oleh D5000 aku akan dipaparkan mengikut kesesuaian...kandungan dan...waktu... :)

11 comments:

  1. Takpe cikgu....
    manfaatkan masa dan kemahiran selagi terdaya...

    ReplyDelete
  2. terima kasih...selagi terdaya..kita sama-sama teruskan...insyaallah

    ReplyDelete
  3. teruskan usaha anda buat yang terbaik

    ReplyDelete
  4. salam...murid2 akan ternanti pengjaran muzik oleh cikgunya jika guru mengaplikasikan pendidikan muzik dengan ICT di samping tidak melupakan aktiviti gerakan, muzik dan genderang....pasti murid kita menjadi murid yang cerdas dan cergas.

    ReplyDelete
  5. ict membuatkan kita ingin meneroka untuk lebih berjaya ....walau dalam apa jua bidang terutama sebagai guru yg cemerlang

    ReplyDelete
  6. penggunaan ict menjadikan p&p bertambah menarik..syabas cikgu

    ReplyDelete
  7. pandainya....hang wat blog...menarik...masa kita kat Ib dulu x blajr pon...siap dgn sajak lg..apa pun tahniah semua info dlm blog ini sgt bermakna

    ReplyDelete
  8. Penggunaan ict sangat ditekankan masa kini,tetapi penggunaanya perlu dibimbing oleh guru agar tidak disalahgunakan oleh murid.

    ReplyDelete
  9. tahniah...saya amat kagum hasil usaha cikgu sobri.

    ReplyDelete